Pro aktywny serwis polega na monitorowaniu stanu drukarek, co pozwala odpowiednio wcześniej przewidywać przestoje i zapobiegać im poprzez planowanie profilaktycznych napraw i dostaw tonerów.
To zdalna opieka nad urządzeniami, która może być realizowana przez lokalnych informatyków lub odbywać się zdalnie pod kontrolą naszej firmy serwisującej sprzęt. Za pomocą przeglądarki internetowej lub powiadomień @ monitorujemy stan, dostępność i wydajność drukarek.
Możliwości oferowanych rozwiązań:
- zarządzanie urządzeniami, zdalna zmiana ustawień oraz instalowanie sterowników,
- automatyczne zamawianie tonerów
- przewidywanie awarii poprzez monitorowanie zużycia sprzętu oraz materiałów eksploatacyjnych
- planowanie terminów serwisu i działań prewencyjnych
- automatyczne generowanie wezwań serwisowych
- łatwa inwentaryzacja urządzeń
- generowanie statystyk techniczno-produkcyjnych
- prognozowanie kosztów eksploatacji
- powiadamianie przez e-mail